Veel gestelde vragen

 

1. Wanneer wordt mijn boeket geleverd?

De levering gebeurt op de gevraagde dag, behoudens in geval van heirkracht. Voorbeelden hiervan zijn extreme weersomstandigheden, natuurrampen, lokale festiviteiten... 

2. Waar kan ik terecht met andere vragen?

Via telefoon op het nummer  +32 (0)71 38.23.09 of via e-mail : info@fleurscarinequisenaire.be

3. Is het veilig betalen?

Wij zijn partner van Fleurop-Interflora die samen werkt met Ogone, één van de wereldleiders in  het verwerken van online betalingen. Ogone stelt u in staat betalingen in een ergonomische en gebruiksvriendelijke omgeving te doen, met een optimale veiligheid en privacy. Zij bieden een ruime waaier aan betalingskanalen aan, zo aanvaarden zij alle bankkaarten, creditkaarten, PayPal en iDEAL. Ter controle vragen zij bij de betaling een verificatiecode van de kaartlezer.

4. Hoe ga ik te werk voor een begrafenis?

De naam en voornaam van de overledene moeten ingevuld worden. U hebt de mogelijkheid om een crematorium, funerarium of geloofsinstelling te vermelden. Ook het uur van de dienst en een eventuele contactpersoon kunnen ingegeven worden. Het telefoonnummer wordt gevraagd om meer informatie te verkrijgen over de dienst indien nodig. U kan meer informatie vermelden in de opmerkingen.

5. Ziet mijn boeket eruit zoals op de foto?

Bloemen zijn seizoensgebonden. Daarom beschikken wij niet altijd over het gehele assortiment bloemensoorten.
Wij kunnen niet altijd de beschikbaarheid waarborgen van de verschillende bloemen, en zeker niet voor "last-minute"-bestellingen.
De samenstelling van de producten kan dus lichtelijk verschillen met deze van de gefotografeerde items. Maar elk product wordt op het laatste moment ter plaatse en individueel gerealiseerd. Wij doen er alles aan om kleur en vorm van de geïllustreerde producten te behouden.

6. Kan het boeket op zon- of feestdagen geleverd worden?

In principe worden er geen leveringen uitgevoerd op zondagen en wettelijke feestdagen.